Saudara/i,

Soalan yang sering dilontarkan kepada saya, Persoalannya, adakah maruah saya akan jatuh apabila menyertai perniagaan MLM?, "Tidak hilang bisa ular menyusur akar", mungkin itu adalah ungkapan yang tepat untuk jawapannya. Adakah saya terpaksa berhenti dari perniagaan saya sebelum ini. Sama sekali tidak... Yang nyata saya telah menambah satu lagi aliran tunai dalam saku saya. Ia adalah satu perniagaan dan tentunya ia mewakili 9/10 rezeki yang telah dinyatakan oleh orang-orang yang benar. Bahkan kini, Satu lagi perniagaan yang bakal menjadikan saya menambah aliran tunai saku saya iaitu perniagaan internet. Siapa tau….





Berkongsi AnugerahNya....


Bagi mereka yang mengikuti catatan saya sebelum ini, saya telah berkongsi bagaimana saya amat naïf dan tak berminat dengan apa yang saya lakukan. Percayalah apa pun yang anda lakukan, pastinya boleh.... dan jatuh cinta atas usaha yang anda lakukan itu akan muncul tanpa anda sedari…..ingat

PERNIAGAAN ADALAH SATU IBADAH

PERNIAGAAN ITU MEWAKILI SEMBILAN DARIPADA SEPULUH REZEKI

DAN PASTINYA; PERNIAGAAN ITU ADALAH LAMBANG KEKUATAN NEGARA, BANGSA DAN UMAH…

Renung…renungkanlah ……… Dalam catatan saya seterusnya, saya akan berkongsi dari kaca mata saya bagaimana caranya untuk Berjaya dalam bidang ini….