"Industri Perkayuan"

Selepas saya mendapat kata2 hikmat dari ibu saya, langkah pertama saya ialah mengunjungi "Kota Darul Naim". Sebelum itu saya adalah sikit2 belek surat2 lama daripada Jabatan Hutan Negeri. Dah lama syarikat ni, tiada hubungan dengan jabatan kecuali dalam hal-hal perbaharui lesen je. Rasanya anda dah boleh agak apa yang berlaku pada saya...


"CNI"

Dalam perniagaan ini, biasalah orang baru diajak joint meeting. Saya pula kebetulan baru hijrah dalam bandar. Masa tu, banyaklah alasan yang boleh diberi. Upline saya tu pula cool je orangnya. Adalah 3 @ 4 kali, baru sekali saya pergi, itu pun kerana terpaksa. Nak jadi cerita, rumah saya sewa berjiran dengan Bos Rahim King. Masa tu Upline bawalah kenal-kenal dengannya. Kerana tulah saya tabahkan hati pergi juga meeting, bagi muka je pada bos king...
Kali pertama masuk meeting... anda boleh bayangkan .....


MDAM RAHIM & AM EN. NOR HISYAM

Dua Insan Luar Biasa yang telah Membawa saya dalam Keluarga Besar CNI..